Wensvervuller worden

Onze stichting, Wensstichting Drenthe, wil kinderen in de leeftijd van 4 t/m 17 jaar woonachtig in de provincie Drenthe, die door een ziekte of door moeilijke omstandigheden in het gezin een steuntje in de rug verdienen een leuke dag om nooit te vergeten bieden.

Wat ga je doen?

Als wensvervuller ben je het gezicht van de Wensstichting en vervul jij samen met een andere wensvervuller de binnengekomen wens. Tijdens een intakegesprek maak je kennis met het kind en probeer je een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de wens van het kind. Vervolgens ga je aan de slag om de allerliefste wens zo goed mogelijk te realiseren en er een onvergetelijke dag  van te maken voor het kind en mogelijk overige gezinsleden.

Wat neem je mee?

• Een groot inlevingsvermogen en je kunt je goed verplaatsen in het gedachtenpatroon van kinderen/jongeren
  • Je kunt goed plannen en organiseren en legt makkelijk nieuwe contacten
  • Je bent creatief, proactief en zelfstandig werkend