Een dag op pad met Niek en Elsa

29 maart 2024

Niek en Elsa werden van huis opgehaald met een Dodge Ram, die heeft hun via en mooie route naar Helder Rood gebracht. Daar stond Ellen ons op te wachten en heeft ze verteld dat ze een van de grote olifanten in Emmen geschilderd heeft dat was een groot project in Emmen een aantal jaar geleden. Niek en Elsa hebben hun eigen “geluks” olifantje geschilderd. De tijd vloog om. Op naar Bakkerij Joost daar gingen we lunchen. Vanhier uit gingen we gesplitst verder.
Niek ging met vader naar Dealerauto’s Emmen, daar hebben een rondleiding gehad en zijn ze met een Audi naar de geheime zender gebracht. Hier heeft Niek plaatjes gedraaid en weet nu hoe een zender werkt. Op de terug weg hebben ze nog een grotere geheime zender bezocht.
Elsa is samen met moeder naar  Astra {bioscoop}  geweest en daar hebben ze de film Kung Fu panda 4 gezien onder het genot van drinken en popcorn. Die zijn snel weer terug gereden naar Reu Savaron, waar Elsa een make over kreeg. Ze was een prinsesje er was een dame die haar aan het opmaken was en een dame die haar nagels aan het lakken was. Om het af te maken heeft ze hele mooi krullen gekregen.
Om 17uur troffen we elkaar weer bij restaurant The Grill Company {Parc Sandur} daar hebben we zelf ons vlees moeten bakken. Dat was geen probleem voor de Niek en Elsa. We hebben daar heelijk gegeten.
Na het eten ging Niek met vader naar FC-jong Ajax daar hebben ze een sjaaltje gekregen hebben een mooie wedstrijd gezien. 4-2
En  Elsa heeft een foto sessie gehad van Wiebe bij Parc Sandure.
Het was een lange dag maar het was het wel waard ze hebben  beide genoten.