Een geweldige actie van Nora en Vienna

c3bca18f 8a8e 425b 9398 7fc9c733c4a5jpg

Binnen de wensstichtingdrenthe komen regelmatig donaties binnen, maar sommige donaties vallen op. Zo kregen we een bericht binnen van twee meisjes uit groep 7, Viènna en Nora, Leerlingen van de basisschool de Octaaf uit Assen. Tijdens de kerst hoorden ze reclame voor een landelijke wensstichting die iets deden voor zieke kinderen.  Hierdoor kwamen ze op het idee om de Wensstichtingdrenthe te ondersteunen.  Nora en Vienna hebben een statiegeld ophaalactie georganiseerd op hun school. Daarnaast gingen ze langs de deuren in hun wijk, Baggelhuizen en Boven-Smilde, om statiegeldflessen in te zamelen. De opbrengst van deze mooie actie was € 158,45 en dit bedrag hebben ze aangeboden aan de Wensstichtingdrenthe. Nora en Vienna worden hartelijk bedankt uit naam van de kinderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken.